Skärtorsdagen

Okej, jag funderar seriöst på om jag inte ska ta kvasten ändå, och dra till blåkulla. Dansa runt där med satan, trolla lite fanskap på de närmsta grannarna, och hoppas på det bästa det resterande året. Så att jag inte blir bränd på bålet eller något. Detta inlägg kan kanske avslöja mig riktigt ordentligt, men jag hoppas att ni tror att detta bara är ett skämt, som ingen kommer att gå på. För ni undrar säkert var jag har den där stora näsan med vårtan på någonstans. Och ja, det enda jag kan säga är att jag är en fena på att sminka mig. Så att skavanker som det inte syns.

Idag har jag i allafall kollat på kameror med pappa. Jag tror att det lutar åt Fujifilm Finepix s8000fd. En långzoom kamera. Men det fanns också en kamera av märket Ricoh, eller Richo. Är inte säker på hur det stavas.
Men ja. Fujifilmen kostar 2,500 på elgiganten. Och på Media Markt fanns det bara den senare versionen, s8100fd, och den kostade runt 3000... Så jag vet inte. Richo eller Ricoh kameran kostade 1,500 eller 3000, beroende på om jag vill ha den mer avancerade versionen eller inte.

Fast, jag har ingen aning. Känner att alla kameror är bättre än min Casio Exilim något, med 3x optisk zoom.
Yes.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0