höst! :D

Haha, ja. Det är höst, fast det visste ni nog själva. Jag älskar hösten, färgerna, lukterna. Allt. Men det finns ju minus med allt. Minus med hösten för mig är;
1. Det blir KALLT ! 
2. Den väcker minnen från förra hösten...
3. Man vet att snart blir det ännu kallare.
Men vi ska skatta oss lyckliga nu medans solen ännu värmer lite.

Jag skulle egentligen ha träffat Charlie idag (han ville det alldeles från början!) men dum som han är (och typ alla andra killar är, jag nu drar jag alla över en och samma kam och antar att alla killar fungerar likadant) så åker han till stan istället?! Aja, då slapp jag ju i alla fall träffa honom idag. Men ja.. 
Han vill väl antagligen bara ha ett strul nu medans han inte har en annan tjej (han dumpade sin senaste för någon vecka sen) så..

Men nu ska jag följa med mamma och handla -.-

HEJ DÅ! :D :D :D <333 

Kommentarer
Postat av: linda

du.. lova mig att RÅDISSA charlie! för nu gör jag de med ett annat dampbarn, gör de med mig! xD

2008-09-29 @ 21:35:01
URL: http://bbaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0