Min annorlunda dag, inte men iaf :)

Idag blev jag förvånad. Patrik sa att han skulle gå ut och gå. Sen senare så ringer han till mig;
- hej , gissa vart jag är?
- ute?
- ah, utanför ett hus typ.
- vems?
- ditt tror jag. Gå ut och kolla.
(säkert inte exakt vad han sa men skit samma)
Så gick jag ut. Och gissa vem som var där? xD
Jo, klart. Patrik var där xD
Haha, jag blev glatt överraskad. Så gick vi upp på taket av min hus typ och kollade på stjärnorna och hatade spindlarna. Sen var han tvungen att gå :(
 
Min dag blev förvånandsvärt bra. Jag vaknade glad. Var glad hela morgonen, sen var det si och så under dagen. Men så kommer Patrik och gör så att min dag slutar bra också :)
Det var bra :)
Men nu ska jag nog gå och sova.. Jag vet klockan är bara 21.30 , men jag ska upp tidigt :)

Ha det super bra ;)
tills nästa gång jag orkar skriva :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0