Behov av höstlov!

Jag behöver höstlovet! NU!
Seriöst, nu är jag trött på skolan. Nästan, en massa prov, stress, blablabla. JAG KOMMER LEVA PÅ A-KASSA I RESTEN AV MITT LIV !!!!!!!!!!!!
eller nåt.. För , jag orkar inte xD
Och jag är förvirrad, på engelskan idag så bara försvann fokusen och jag typ åkte tillbaka ett år i mitt huvud. Tänkte på en massa skit som hände då...
Jamen, jag är trött hela tiden också... Och min mamma förstår inte att all min energi går åt i skolan, så hon tvingar mig att diska städa ur kaninburen (min kanin kommer hem på söndag!! :D) + att jag har läxor som måste göras. Jag kommer bli utbränd. Nu förstår jag precis hur de vuxna känner sig. Eller nej, jag är TRÖTTARE än en vuxen , :O

Hejdå. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0