Morgon 06.35

Jag vaknade klockan 05.46 idag. För att det var varmt i mitt rum, så jag gick och öppnade fönstret och stod där i kanske 4 min. Sen gick jag och la mig igen. Men då kom jag på varför jag älskar att bo här, nästan på landet. Jo för man hör fåglarna, bara fåglarna inga bilar ingenting annat. Och det är så himla skönt. När det är tyst i hela lägenheten och man hör fåglarna. Så jag orkade inte försöka somna om, jag gick ut med hunden istället. Så skönt, svalt, daggvått gräs och en dimma som ligger närmast marken. Då kom jag på vilken årstid som är min favorit, och det är våren, när det precis börjar bli varmt, som nu. När det är fina dagar, varma men inte för varma. Det är helt enkelt min favorit årstid!

[Bilden är ifrån Google]

Jag ska nog till stan med Jejje sen, jag måste ringa henne först. Men det gör jag vid 9 nån gång, man kan ju inte ringa nu, en lördag 06.41?  


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

Hoppas du haft en trevlig helg och får en fortsatt trevlig dag :)
Kram

2008-05-05 @ 12:43:16
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0