Melodifestivalen

HAHAH, okej. Vi här i sverige är VÄLDIGT bra på att överskatta oss själva. Vi trodde jag Charlotte Perelli skulle vinna, eller iaf komma topp tre. Men nejnej, vi slutade som 21:a. Haha, om vi hade skickat iväg den där Kebebpizza låten hade vi fått ännu högre poäng eftersom alla verkade gilla skämt låtar och även om de hade sjungit på svenska så hade alla känt igen ordet "pizza" , men ja, Björn Gustavsson var bäst på att säga poängen, "Ola Belgrad" x'D och typ "12 points goes to... S..w..eden,. No you can't vote on your own contry" x'D hej jag garvade då x'D
Även om sverige faktiskt hade med en stark låt så.. Nej det gick inte så bra.. Men iaf, TACK NORGE, tror jag det var (A) som gav oss 12 poäng :D <3

Ha en bra dag :D
jag ska träffa min kompis (m0nster.blogg.se) och sen ska jag gå och lämna en present till mina kussar som fyller år, 18 och 16 fyller de :) Grattis dom :D

Kommentarer
Postat av: Linda

min mammas kommentar till björn; "dom andra länderna måste tro han är efterbliven.." xD

2008-05-25 @ 18:41:19
URL: http://bbagggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0