Matteprov som går åt helvete och människor som kommer tillbaka

Mitt förra inlägg handlade ju så vackert om människor som är borta. Men för de som kan läsa mellan rader, fattade att allt handlade om Charlie, men han är tillbaka. Jag träffade honom idag och det visade sig att han bara hade bytt mobilnummer, tänk att något så simpelt kan få mig att gå upp i 190, hmm. Ska kanske gå till någon läkare och ta upp detta. Få någon psykmedecin eller nåt. Jag fick tillbaka mitt matteprov idag också. Det hade gått skit. Visserligen så hade jag godkännt, men jag har höga krav som jag inte klarar av att leva upp till. Jag vill bli något, jag vill inte stå på ett dagis och torka snoriga näsor. Men jag går bara i sjuan. Det är inte riktigt ännu man ska allt så mycket på allvar, visst är det bra att ta det på allvar, men inte ännu. Det funkar inte så..

Aja, jag är med Ingrid nu (m0nster.blogg.se) förut lekte vi med min cam (jag har en cam!!!! :D) och var allmänt skumma,.


Kommentarer
Postat av: ingrid/ cupcake-s@bdb

men vi hade kul juh ! :D:D
puss

2008-05-14 @ 15:42:52
URL: http://m0nster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0