Äpplen

Haha, jag är väldigt generös. På lördag är det en sån där "skoldag" i min skola, Tomtbergadagen, tills dess så ska man ge ett kaffepaket, en chokladkaka, vad som helst till vinsthinkarna, som sedan ska säljas. Det enda som kanske är lite bra med denna dag är att alla pengar som tjänas in delas sedan ut jämnt till alla klasskassor. Det är väl bra? Men iallafall, JAG lämnade två äpplen som inte ens jag har köpt. Och det är rätt bra, för då har min klass tjänat pengar men jag (mina föräldrar) har inte lagt ut ett öre :D
Faast, min pappas flickvän betalade ju äpplena, men honär inte min förälder? xD

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra där ;D

2008-05-18 @ 13:46:24
URL: http://bbaggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0