allsång på skansen förra tisdagen

haha, förra tisdagen var jag hos min mormor. Jag och min lillebror skulle sova där. Vi kollade på aah (kolla rubriken) det är inte direkt ett program jag brukar kolla på men, vad gör man inte för sin mormor? (A)
och när jag satt där och anande ingenting så helt plötsligt filmar kameramannen publiken,.  Han gliger förbi fjortiscrew.se och tre av dem , liksom fryser, sträcker på sig lägger huvudet på sned och gör V-tecknet på sne, ja ni vet. Jag som har suttit helt tyst smått uttråkad får mig en rejäl chock och börjar nästan asgarva. Tack SVT 1 för att ni har gjort ett så fantastiskt komiskt program! xD

(jag tror att andledningen till att fjortiscrew.se var där var antagligen för att E.M.D var där, eller Magnus Uggla. De kunde iaf allalåtarna helt utantill)


Hare bra :D :D :D :D
<3

Kommentarer
Postat av: Linda

jag fattar inte? :P

2008-07-06 @ 21:27:55
URL: http://bbaggen.blogg.se/
Postat av: Jejje

good no, they have take my tecken o.o

jag ska utrotta dom :O

2008-07-18 @ 17:09:33
URL: http://ichigo94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0