Positivt Lou!

Okej, problem 1; Det har varit jul, jag har ätit mycket. Jag har gått upp i vikt. Jag hatar att träna. Jag kommer bli riktigt överviktig. Lets banta.
Problem 2; Jag behöver klippa mig. Jag litar inte på någon frisör. Dem förstör bara min lugg.
Problem 3; Jag kan ha sagt en sak som kan leda till att jag gör det kanske största misstaget i mitt liv hittills.
Problem 4; Jag behöver hitta ett par leopard tights. Bara för att dom är snygga.
Problem 5; Jag vill hitta snygga smycken, udda smycken.

Bra sak 1; Det har varit jul. Jag har fått roliga saker.
Bra sak 2; Jag bryr mig inte om min lugg blir cp. Jag fixade den förra gången.
Bra sak 3; Om jag gör det största misstaget i mitt liv så gör jag det med någon som jag har älskat. Bra!
Bra sak 4; Jag vet vart det finns leopard tights.
Bra sak 5; Lets go to a seconhand butik.
Bra sak 6; Jag har hittat musik som jag VERKLIGEN uppskattar.
Bra sak 7; Jag ska till pappa imorrn.

Se, bra början.
Jag ska bli positiv 2009. Jag sa att jag skulle bli positiv inför 2008 också. Det har jag varit också. Mer positiv än 2007 i alla fall. Vilket är bra x)

Porcelain and the Tramps <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Och eftersom jag garanterat inte kommer skriva förrens 2009 igen, så GOTT NYTT ÅR PÅER :) <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Ingrid's

Vad är det du har sagt? :O

thihi <3

2008-12-28 @ 19:31:24
URL: http://m0nster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0