Turkiet 08

Hej! :D
Jag har varit utomlands första gången (om man inte räknar typ findland oså) så jag har åkt FLYGPLAN! :D :D :D
Det var fedt kul! :D
vi landade i Antalya, sen åkte vi buss till ett hotell som heter Pegasos World, gud jag kommer aldrig glömma första intrycket. Typ värsta lyxhotellet, kändes det som i alla fall. Sen så gick vi till våra rum, det vill säga mina kusiner som bjöd oss på resan (värsta schysst! :D)´gick till deras rum och vi gick till vårat. Väskorna blev typ framkörda! :O :)
Efter det så gick vi och badade i poolen, eller. Nej, i havet tror jag. Det var helt underbart!
Men jag orkar inte skriva allt. (A)
Har iaf varit där i två veckor nu. Och nu när jag kom tillbaka hit så fryser jag. Det var typ 40 grader varmt hela tiden! :D

Ha det gött! :D <3 <3

Kommentarer
Postat av: Linda

ååh, jag vill också åka dit, var där för många år sen :)

2008-08-10 @ 12:04:29
URL: http://bbaggen.blogg.se/
Postat av: Jejje

Jag säger som jag säger, Kreta är mitt paradis så skryt inte om Turkiet :O xD

2008-08-11 @ 18:08:01
URL: http://ichigo94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0