Schteeeeeeeeek

Sitter här på balkongen och skriver min deckare. Och halvt solar, eftersom att jag faktiskt bara har BH och shorts på mig, höhö. 
Men jag kommer ju inte direkt bli brun så... Mhm, sug.

Men jag är lite fast i mitt skrivande. Visserligen skulle jag kunna skriva hur kort, och hur dåligt som helst, för jag kommer säkert ändå få MVG i slutbetyg i svenska. Men det känns ju ändå lite surt att det sista man lämnar ifrån sig är dåligt. 
Så... Nej, jag ska komma vidare, på ett eller annat sätt. 

Jag är lite smått irriterad på alla fegisar i min klass, ingen vågar göra bort sig på avslutningen. 
Lärarna tänkte att det kunde vara kul om hela nian sjöng någon kort liten låt på avslutningen, och jag höll med dem. 
Vi slutar ju trots allt nian, och då bör man hitta på något roligt i alla fall.
Men nej nej, eftersom att nästan alla bangade så funkar inte det. 
Eftersom att det inte är så kul om typ tio pers står däruppe på scen och sjunger, det är inte riktigt samma sak duh.
Och vad fan spelar det för roll om man gör bort sig absolut sista dagen i grundskolan? 
Töntigt.
Jag hade liksom tänkt att vi kunde köra hej hej monica, bara för att upprätthålla vår image som "jobbiga" och "störande" eftersom att den låten är det!
Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0