Regn och shopping

Idag när det regnade så åkte jag och mamma till skärholmen, jag skulle egentligen bara kolla på Gina Tricot om de där legginsarna som jag visade här förut fanns, men självklart så existerade dessa icke. Och jag blev sur på allt vad Gina Tricot heter. 

Men jag köpte med mig lite fint i alla fall. Bilder kanske jag visar senare, om jag har lust. Eller kan i och för sig kolla på internet om det finns. 

Men en snabb lista: 

  • Lady Gaga linne (helt otroligt, jag var TVUNGEN att köpa det)
  • Svarta örhängen (runda och roliga)
  • Hårfärg (ska färga håret någon gång i veckan. Pallar inte med utväxten längre.)
  • En transportbur (om jag tar med mig råttan hem idag!)

Lady gaga linnet dåra, kunde inte spara bilden på ett bra sätt, så det fick bli en print screen.
Men det som jag är mest stolt över är att jag köpte allt med kortet!
Så jag har alltså använt kortet för första gången, det var awesome.
Men nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag. Och kanske göra ett litet fotbad och hårinpackning och allt ihop. 
Man vill ju göra ett gott intryck på råttägaren, haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0