Mhm.

Okej, ett kort inlägg nu. Måste gå och diska -__- 
Men, såhär ligger det till: 

När jag skriver i bloggen om mina åsikter, så skriver jag oftast "generellt" jag menar alltså ingen speciell. 
Jag kan däremot mena flera stycken. Om man känner sig "träffad" av något jag skriver, känn er träffade då. 
Men ha i åtanke att jag inte bara menar just dig. Jag menar antagligen flera andra också! 

Jag skulle aldrig få för mig att peka ut en enda person i min blogg, i alla fall inte en person som jag känner personligen. 
Däremot tycker jag att jag får skriva saker om Dessie, Kissie, Paow osv. Eftersom att de ändå är "officiella" personer (det finns ett annat ord, men jag kommer inte på det).
Men jag skulle aldrig hänga ut personer jag känner som sagt. 

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0