happiiiii

Idag är jag galet glad (och trött... Just nu), för senare ikväll ska jag åka och kolla på en råtta, som jag kanske ska köpa! 
Alfons heter den. Hihi. 
Men jag vill ju dit och kolla på honom, och se så att han ser ut att må bra, och inte bits, är nyfiken och så vidare. 
För jag vill ju ha en frisk råtta! 

Så nu ska jag sitta och kolla upp information om råttor, ännu mer! 
Och så får vi se om jag kommer hem med en råtta ikväll... Men, jag vill helst bara dit och kolla idag, och fråga den nuvarande ägaren om råttan. 
Och sen komma hem och förbereda råttans ankomst. Köpa rätt sorts spån, mat och sådant. 
Såhär ser råttan ut i alla fall:
Hihi, sötasak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0