Inköpen dårå

Veckorevyn (kände mig lite tvungen. Den är alltid bra att läsa när man solar, även om jag läser ut den på tok för snabbt, påminn mig om att ta en tur till biblioteket en dag)
Venus ingenting rakhyvel! Jag funderade på en sån där embrace, eller den andra som vibrerar. Men jag orkade inte lägga ut typ två hundra spänn på en rakhyvel, haha! Men nu kan jag i alla fall raka mina ben ordentligt, äntligen!
Och LdB hudlotion, med shea smör eller vad det heter, haha!
Egentligen hade jag behövt rakgel också, men palla. Det funkar med duschcreme, OCH vanligt balsam (läste jag i veckorevyn, haha!) så det kanske är lite overkill.
Jag är nöjd, förutom att min tur till köpcentret (det tar typ 40 min att gå, okej 35 då. Eftersom att jag är hos min pappa) tog musten ur mig helt. Jag var inte så frisk som jag trodde... Ehehe.. 
Aja, nog för idag! 
Ni ska prisa mig för att jag har lyckats göra tre inlägg! 

Förövrigt åkte jag båt för bara några minuter sen, hihi :) 
En kvällstur, det var allmänt mys.
Imorgon ska jag slappa som fan! Raka benen, allt. Åh vad nice. 
Sen, om det är sol och fint väder kanske jag kan sola lite. We'll see. 

Jag måste börja skriva mer seriösa inlägg också, sånt här är allmänt tråkigt, egentligen, vem fan vill läsa om någon annans liv? 
Det är en sak om man håller på med nåt kul, och berättar om tävlingar etc. men att sitta och visa vad man har köpt, patetiskt.
Dock kan jag ju säga att saker är alldeles för dyra, jag menar. Hur mycket kan det kosta att tillverka en rakhyvel? Knappast 130 kronor. Ändå så säljer de dem för 130 kronor (i alla fall den jag köpte). Töntigt. 

Ni får inspirera mig till samtalsämnen, så att jag får lite fart på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0