:)

Ska hoppa in i duschen, klä på mig och vandra upp till ett köpcentrum. Jag måste införskaffa nödvändiga saker, typ en ordentlig rakhyvel (jag har inte rakat benen på typ en månad!!) hudlotion, och sen va det något mer jag tänkte på... Ni vet sån där bodysplash eller vad det heter? 
Typ sån i alla fall. Hittade en på Ica Maxi igår som luktade groteskt gott. Men dit orkar jag nog inte ta mig.
Ska kanske kolla efter en bikini också. Men jag vet redan vilken jag vill ha, så den köper jag nog vid ett annat tillfälle. 
Funderar också på att köpa sån där Hawaiian Tropic tanning oil. Men vet inte om det funkar, det kostar ju ändå en del. 

Någon som har koll på om det funkar eller inte? :)
Återkommer kanske efter duschen med en dålig "dagens outfit" haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0