Can't get off my back

Uff vad det är härligt att man är medveten om att ens kompisar alltid hör av sig om hur det blir med saker och ting.
Jag blir nästan lite less på att jag närmast alltid hamnar efter, jag får springa ikapp, fråga vad de gör. Hur de vill göra. Alltid. Det är lite ledsamt, och det gör ju knappast en människa gladare.
Men, men. It's my curse.


Annars har jag inte gjort mycket idag. Solat, cyklat på en militärcykel (det var nice, men tungt i uppförsbackar.), kollat på en midsommarstång, tagit lotter, kastat ärtpåsar på troll, köpt remmar (ni vet godisremmar som man kan köpa lite överallt.) och ätit sockervadd.
Och midsommarmat. Självklart.

Imorgon ska vi åka till en ö, och sola. Och äta tårta. Det blir nice det med. Tror jag, om jag inte känner mig tjock och bortgjord, som jag i och för sig gör hela tiden. Fan det där med dåligt självförtroende är härligt va? Eller självkänsla kanske det heter? Aja, same shit!


Glad midsommar era lyckade jävlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0