Allt och inget

Nu har jag varit iväg och jobbat gratis, eller inte helt gratis. Fick betalt i glass ;) 
Och det var jäääävligt jobbigt, egentligen inte. Men jag har en grym träningsvärk efter bodypumpen igår. Och nu sitter jag och laddar in lite bilder på datorn. Sen ska jag montera ner mitt skrivbord. 
Leka med min hermankaka och packa, sen ska jag till min mormor och stannar där till på lördag. 
Vi får se om jag tar med mig datorn, risken är liten. Hon har ju inget internet så, haha. Visserligen finns det väl trådlöst eller nåt i stan. Men vafan, någon gång måste jag slita mig från datorn och så. 

Jag ska shoppa lite, haha. Och gå runt och ha allmänt mysigt med min lilla mormor. 

Vi får se om jag hinner langa ett inlägg senare. Och kanske lite bilder ifrån zombiewalken som jag var på i lördags i stan. Jag har några grymma bilder! 
Vi kan dock avsluta detta inlägg med en egopic. Bara för att jag har lust att visa hur jag går omkring nu för tiden.
All natural, förutom de färgade ögonfransarna. Annars, inget smink!
Vilket jag föredrar nu. Man "luftar" ansiktet så att säga, vilket bara är bra! :D

Håret plattar jag fortfarande då och då. Även om jag ska försöka skära ner på det, mitt hår är så slitet ändå. Höhö. 
Men som ni ser så behöver jag det ibland! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sjukt sööt :)

2010-06-17 @ 00:12:16
Postat av: Sara

Sv: ja jag har bytt, innan var det en bild på ruth när hon drack vatten.

2010-06-17 @ 17:25:43
URL: http://senara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0