Vad ska man göra?

Ska man behöva skriva om vart enda litet klädesplagg man någonsin har köpt för att få läsare att bli intresserade?.. 
Jag funderar på det, och tro mig. Jag har tänkt på att göra så. Köpte en ny mascara här om dagen, och tog "före och efter bilder". Dock blev dem inte bra, och jag har inte min dator nu, så orkar inte lägga in dem och fixa heller. Visserligen skulle jag kunna det typ nu. Men bilderna blev kassa, så varför? Min blogg handlar inte ens om smink så.


Men för den som undrar så är det typ Isadoras "power mascara", någon "power" hade den inte. Och jag skulle snarare klassa den som "vardagsmascara" då det inte ger så mycket större skillnad än att fransarna ser liiiite tjockare ut, och att de bli kolsvarta. Perfekt för den som vill se osminkad ut.
Jag misstänkte redan från början att den inte var så bra, men den kostade 30 spänn på H&M så kunde inte låta bli, haha. 

Den kan funka "över" en annan mascara annars. Om man känner för att ha två-tre olika mascaror på. 
Den mascaran är det jag jiddrar om. Vardagsmascara säger jag. Då den inte ger varken volym eller längd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0