Nervositet.

Jag vet inte hur jag fungerar, jag är nervös för något jag inte börjar med förren om typ en månad. Mer än en månad till och med! 
  • Tänk om jag inte klarar av tempot de håller på NV?
  • Tänk om jag inte får några kompisar?
  • Tänk om jag blir mobbad för att jag har tjocka lår?
  • Tänk om jag blir slagen?
  • Tänk om...
  • Tänk om....

Så sitter jag och tänker NU?! 

Men jag har bestämt mig, jag SKA klara NV, om jag så ska behöva plugga dygnet runt, och gå på varenda jävla extra matte som existerar!
JAG SKA FANIMIG BLI TANDLÄKARE ELLER HJÄRNKIRURG!

Men om jag mot förmodan skulle faila matten, då blir jag statsminister. 

Punkt.
... Nej, det hjälpte inte. Jag är fortfarande nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0