Labanpaban

Laban gillar skinka och räkor, tydligen. Hihihihihihi. 
Jag gillar att sticka till honom godsaker var och varannan dag... Kanske inte så bra, eftersom att han har gått upp i vikt. Vilket i och för sig var bra, med tanke på hur tanig han var när han kom till mig... 
Fast, nu i höst när skolan börjar, för min del då. Inte Laban, haha! Så kommer han att få springa runt i mitt rum hur han vill, när jag är där självklart. För nu har jag möblerat om, så det finns inga ställen att "försvinna" på. Det enda som blir då är att jag får ta upp sladdarna i sängen, så att inte de kapas. Men det fixar sig nog. 

Så då, i höst. Då ska både jag OCH Laban komma i form. Hej fitnessklubb! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0