Smink

Jag behöver köpa nytt smink, typ snart. Speciellt till vintern, ska införskaffa en vattenfast mascara och lite sånt. Behöver nytt puder också. Så kollade jag runt lite på Linda Hallbergs sminkblogg, jag länkar inte. För det är oförskämt lätt att hitta hennes blogg. Gå bara in på veckorevyn.se och scrolla ned tills ni ser rutor med bloggerskor. Och klicka på bilden där det står Linda Hallberg. Annars är det bara till att söka på Google.  I alla fall, jag har tänkt ända sedan jag läste i någon tidning som Jejje hade när vi var påväg hem ifrån Öland (tror jag) att jag ska införskaffa mig ett puder ifrån ELF, men jag visste inte riktigt vart man kunde köpa deras produkter, så utan att tänka efter så slänger jag iväg ett mejl till hon Linda Hallberg. Och precis när det är skickat så ser jag ju självklart att hon har värsta länken till ELF's hemsida.

http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~27.htm

Enligt testet i Veckoreyvn (eller nåt) så ska deras puder vara rätt bra, och så kollar man in hemsidan. Och hittar TUSEN saker som jag behöver, till ett vettigt pris! Visserligen så måste man vänta några dagar innan man får sminket och så blir det frakt. På typ 50 spänn. Men det är ju lätt värt det när pudret kostar 18,30 kr? 
 

Om ni inte tror mig så kolla in hemsidan. Och glöm inte att "SEK" är kronor. Så det är bra priser! Helt underbart! Och jag ska snacka med mamma så fort hon kommer hem, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0