Labans bur update!

Så, nu har jag trixat lite med hans bur. Den är inte direkt överfull, men inte ekande tom heller. Jag funderar på att sätta in lite fler hängmattor. Men ni får säga vad ni tycker också, hihi :)
Det var inte meningen att det skulle bli något "färgtema" i buren, men det lyckades ändå bli mest blått... Haha :)
Allt jag har använt har jag hittat hemma, ni ska se vår tyghög... Herregud säger jag bara.
Den stora hängmattan är av jeanstyg, tänkte att det inte går sönder lika lätt som vanligt bomullstyg.
"sovpåsen" (den som sitter högst upp med klädnypor) är gjord av frottétyg, och kommer ifrån en gammal handduksmorgonrock typ.. Jätte konstig, tror att jag hade den när jag var fem, eller nåt. Klippte i alla fall sönder den och gjorde en grej till Laban, haha. 
Den där grejen som sitter på högra sidan vet jag inte vad det är, men jag sydde ihop kanterna på den, och så blev det som en... Tygkorg? 
Korgen högst upp tänkte jag lägga lite mat i ibland. 
Och så gjorde jag ett hyllplan av kartong.
Ska jag sätta in fler hängmattor av jeans? Och i så fall vart? :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo precis, men om du hör med ngn uppfödare kanske du kan "låna" en hane och testa om det funkar. Annars så finns det inte så mkt att göra, förutom att göra hans liv så lyckligt som möjligt utan sällskap :) Buren blev jätte snygg btw

2010-08-29 @ 20:32:40
URL: http://senara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska köra agility, han kanske tycker det är skönare på golvet, hehe. Berätta gärna vilken uppfödare det blir :)

2010-08-30 @ 07:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0