Det börjar dra ihop sig

Imorgon, eller. Om bara några timmar så är det dags för första "skoldagen". Och jag vill egentligen vara helt utvilad imorgon och gå och lägga mig klockan nio idag, men självklart så ska hela årskullen 95:or vara här, och ockupera hela övervåningen, så även om jag går och lägger mig så kommer jag inte få en blund i ögonen förens klockan elva misstänker jag.
Eftersom att jag har några underbara äkta vänner, som faktiskt vågar säga vad de tycker, och de säger det face to face, eller åtminstonde i en privat konversation så har jag bestämt mig för att rötägg inte ska få förstöra mitt humör, så att jag gör ett dåligt första intryck imorgon. Jag ska verkligen försöka vara på mitt allra bästa humör, och även om jag är blyg till naturen så ska jag försöka vara väldigt social imorgon.
Det första intrycket varar i upp till tre månader. Och det skulle jag kunna tro stämmer, jag har själv erfarat det.

Men nu skylle jag verkligen vilja hylla alla som vågar lösa konflikter, eller åtminstonde ta upp saker de har problem med hos någon med den någon. Allt annat är patetiskt och ocoolt! (wow, första gången jag använder ordet coolt i bloggen, tror jag...)

Ha det bra ni äkta och ärliga människor som förhoppningsvis läser min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0