Brunett! ....eller, lite iaf ^^

Nu ni... Mitt hår är inte sig likt.
Men, jag är nöjd. Men kan ju säga följande: Jag kommer att bli blondin igen, någongång.
Fast det var bara toning, så den sitter väl inte i så länge, det står "ca: 6 veckor" på förpackningen, men av tidigare erfarenhet vet jag att det är, just det. BULLSHIT!
Det sitter i MINST 3 månader. Och om jag inte är helt kass på matematik så är 3 månader mer än sex veckor, eftersom det är ca 4 veckor på en månad, och vad jag vet så är 4x3 12 ;o
Så, ja. Tolv veckor, ca. Och då måste man ju ha i baktanke att jag var typ platina blond innan.
Så kanske 14 veckor för mig?
Och jag kommer säkert göra blonda slingor innan det.

Haha, puss på att jag förstör mitt hår :)
Fast... Man lever ju bara en gång. Så, ja. Och hår växer ut.
Ingen smärre katastrof.

Nu sitter man och kollar videor ifrån Green Day - Konserten i söndags... Härlig var den!
Som fan... Önskar jag fortfarande var där...

Puss på er som läser <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0