Tumba gymnasium nästa.

Var och snackade med vår invalida SYV idag, invalid kallar jag henne enbart för att hon inte kan stava mitt namn för det första, och sen tror att jag inte förstår att STHLM prioriterar elever ifrån STHLM före små Huddinge skitar, men att om man går ett specialutformat program så hamnar man i första hand, även om man söker till STHLM.
Ja...

Men ändå, så nu snart (tror jag) så ska jag åka till Tumba gymnasium, för att dem har öppet hus, och jag måste ta reda på mer om deras individuella val.
Det kan bli lite intressant. För nu har jag nog bestämt mig, jag ska till Tumba, eftersom att SYV också sa att jag måste gå NV-natur. Typ, eftersom jag vill bli tandläkare. Och då måste man ha läst Biologi b, kemi b och fysik b. Yippie :)
Tur att jag gillar NO. Matten får jag bara ge mig fan på att klara (a)

Puss hej :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0