say what you wanna say

Trevlig dag idag. Har fått mycket gjort, trots min trötthet. 
Jag blev nästan klar med planschen i SO:n. 
Jag räknade till det talet man skulle på matten. 
Jag antecknade lite på NO:n.
Svenskan var det väl lite sisådär med... Men, jag läste lite kemi i alla fall!
Sedan drog jag till stan med Julia och Jejje, dock fick vi ta en liten omväg, eftersom det hade blivit något elavbrott mellan Flemingsberg och Karlberg... Så, då fick vi ta en buss till närmsta tunnelbana, och så åkte vi den vägen i alla fall. 

Jejje mötte upp en kompis inne i stan, och så tog jag och Julia täten mot Punkt Shop.
Jag och Julia har utmanat varandra, först och främst ska vi tävla om vem som lyckas samla flest pant-burkar/flaskor innan skolavslutningen, och efter skolavslutningen ska vi ner och panta alltihop, och köpa godis för det! Det blir en awesome avslutning...! Haha! 

Sen ska vi också töja örat lite... Fast bara fyra mm. Och då växer det ändå igen senare, om man inte har i töjningen ett tag. 
(Så det är lugnt mamma, om du läser det här. Sen tycker jag att mina öron är mina, sådetså! :D)
Snart ska jag äta. Och sen ska jag skriva lite på min deckare och läsa mer Kemi! 
Jag ska i alla fall lyckas med ett G på kemi nationella imorgon!
Ohja.
Pussen.
Favorit i repris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0