Pappas jobb

Hmm efter en lång skoldag, som faktiskt ändå inte var så jätte lång, eftersom att vi inte hade något elevens val.
Så gick jag till centrum och mötte Julia, sen drog vi till H&M, hon köpte hårfärg och vi gick upp till mig och färgade hennes hår.
Det blev as bra, självklart. Eftersom att jag gjorde det!
Jag tycker i alla fall att det blev as bra, haha.
Det rosa som hon hade i håret och utväxten försvann i alla fall. Och då har man väl lyckats antar jag?

Töjningen sitter i örat. Fick i den idag. Det gjorde ont.
Men nu är det i alla fall typ 3 mm. Så snart ska jag köpa en tunnel eller något sånt.
Fast måste typ göra så att det blir 1 mm större. Eftersom att den minsta tunneln är på 4 mm.

Ja.
Efter att färgningen var klar packade jag ihop lite stuff och drog till pappas jobb, där jag nu sitter och äter min äckliga middag bestående av Nutrilett med chokladsmak, tro inte på reklamen, det är INTE gott.

Men, sånt händer när pappa inte talar om för mig att det är bra om jag äter innan jag kommer dit -______-

Jaja, man kanske går ner något kilo på kuppen? Då är det värt det, haha. Inte.

Jag ska försöka pilla i mig det där nu, ackompanjerad av CSI på 9:an.

Önska mig lycka till. Det är inte gott.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack, men mår sjukt mycket

bättre. Så jag kmr i morgon :)

2010-05-06 @ 20:57:10
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0