Om mig.

Jag heter M***** R******* (Lou Lullaby) och är numera 16 år.
Jag föddes på Söder-sjukhuset en kall mars natt 1994.
Det kanske har något med att göra att jag är en relativt frispråkig liten snorunge som har lätt för att bli oense med andra.
Dels för att jag ibland säger saker som andra inte gillar, eller så har jag alldeles för starka åsikter.
Jag har aldrig varit sådär kreativ som alla andra verkar vara, speciellt inte när det gäller musik. 
Det hindrar mig däremot inte från att vara närmast beroende av musik. Jag har nästan svårt för att vara ensam i ett rum som är helt tyst. 
Det problemet är jag nog inte ensam om. Allt som allt skulle jag nog kunna säga att jag är som vilken annan tonåring som helst.
Som VEM som helst faktiskt. 
Jag äter, sover och gör lite andra viktiga saker som precis alla andra gör. Varken mer eller mindre. 

Nu känner ni mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0