Is it just me?

Nu kommer lite vardagliga inlägg.
Idag var jag hos tandläkaren, hon var snäll.

Nej, men. Haha. Ett seriöst inlägg skall de då vara.

Men, okej.
Idag var jag hos tandläkaren, jag var helt till mig för att dem skulle sätta in gummisnoddar.
Så de bytte båge, och fixade och trixade.
Förresten är min båge en 14,25 S. Typ, bara så ni vet. 
Och sen så stoppade de in en massa gummikedjor, och en massa grejs.

Och sen, som pricken över i:t så satte dem dit en gummisnodd som går igenom hela truten på mig!

Jag gick därifrån skrattandes... Och nu har jag en påse full av gummisnoddar, eftersom att jag tydligen måste byta den stora gummisnodden som går igenom käften på mig, varje morgon och kväll.
Lite komiskt.
Men, ändå positivt. Speciellt på nätterna, för. Nu kanske jag slutar gnissla tänder? ;o

Haha.
Ja. Min dag har varit... Annorlunda.
Och snart måste jag ta en värk tablett eller nåt.

Jag skulle verkligen inte rekommendera tandställning. Om man verkligen inte behöver. Eftersom att det är relativt smärtsamt i vissa stunder, visserligen bara korta perioder.
Eller det beror på.

En gång kunde jag inte äta ordentligt på en vecka.
Då förlorade jag fett :(

Så, tandställning till mini-fjortisar som är besatta av sin vikt.
Skaffa tandställning. Och ha ont hela tiden.
Du går ner i vikt!!!
Fast jag jag skulle vilja rekommendera binnikemask också... Men har hört att det gör ont :(

Hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0