Engelska nationella

Nu kör vi! Nationellt prov hela dagen! GOGOGOGO!
Vi kommer klara det här. Hur svårt kan det vara?

Jag sitter för tillfället och kollar på Supernanny, det är synd om den ensamstående pappan med fyra jobbiga barn :(

Om 40 min måste jag hajka till skolan, omg. Jag är nervös!!

Hoppas jag klarar mig...
Sen ska jag skriva klart mitt strindberg arbete. Och sen ska jag heeeeeeeem :D

Jag är trött. Ska köpa sesamkakor, och ha på provet... Jag tänker bättre då. Eller så köper jag en frukt eller nåt.. Hmm.. Båda kanske...

BLÄ! Jag är nervös :(

Kommentarer
Postat av: Simon

Det gick ju bra på engelska nationella 8D

(tror jag)

Oroa dig inte för mkt för saker =p

<3

2010-03-16 @ 21:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0