Skola

Just för tillfället sitter jag hemma hos Karro, med Karro såklart, och Tony. De typ kollar på Nickelodeon, seeeeegt.
Senare ska Karro och jag dra hem till mig, hon ska sova där. Och så ska vi väl fota, kolla film, snacka och allt såntdär som tjejer gör när de sover hos varandra. It will be fun, och förhoppningsvis kanske jag lägger ut bilderna här sen.

Dagen idag har varit relativt händelselös, förutom att jag blev sur för att vissa berättar personliga saker för folk som inte har med saken att göra. Och sådana saker är väldiga irritationsfaktorer för mig.

Vi hade ingen biologi idag heller, för vi har hemprov, så då fick vi dra hem ännu tidigare. Så, det provet får man göra i helgen, det ska vara inlämnat på onsdag.

Men, ja. Kanske uppdaterar senare.

Bai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0