Limp Bizkit

Tack vare mina kompisar och delvis pappa. Så gillar jag ovanstående band grymt. Eller... Iallafall några låtar.
På biologi lektionen idag lånade jag Saras ipod, och lyssnade enbart på Limp Bizkit! Så jävla grymma.
Förövrigt så hade Simon och Kalle (vår biologilärare) en seriös konversation om pokémon på biologi lektionen... Heh..

Alltså, min blogg har blivit grymt jävla boring, right?
Jag vet inte varför. Jag har typ noll inspiration.


Efter skolan drog jag och Elin till simhallen, och simmade, ack denna vikt-hysteri.... Men om sanningen ska fram, jag vill inte bli smalare, jag vill bara få lite mer muskler. Speciellt i ryggen. Eftersom att jag har skolios...
Och, jag trodde att jag skulle bli stressad i bassängen, eftersom att jag har lite smått vattenfobi. Men det var lagom med folk, och ingen stressade mig direkt. Så allt gick bra, som tur var. Har ingen lust att dö på botten av en badbassäng direkt.



En av de bästa låtarna med dem, eller. Nej. Men den bästa jag hört nyligen! :)



Annars är ju den här äckligt grym...

Ja, haha. Mitt liv. Yeah :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0