Collective Soul

Sitter här och lyssnar på über soft musik. Och är stolt över mig själv. För jag har helt spontant gjort en läxa idag!
Haha, det låter knas, men jag har nästan aldrig gjort en läxa i hela mitt liv. Dels för att jag inte har orkat. Men också för att jag har klarat mig bra ändå. 
Men den här terminen är det slut med ord och tankar som påminner om meningar som "jag orkar inte", "jag gör den senare", "jag klarar mig ändå". För nu är det sista terminen i nian. Och det är ingen stund för att slappna av inte!
Nu kör vi hårdare än aldrig förr! Jag ska få bäst betyg.
Fan vad jag INTE kommer att klara det. Hahahah!
Men det är som sagt tanken som räknas ;) .... inte riktigt. Nej. Nu är det faktiskt stenhårt plugg som gäller.

Kommentarer
Postat av: M

Jag är oxå stolt över dig! Och jag vet många som tycker som jag! <3

2010-01-19 @ 21:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0