Bilder :)

Okej, jag och Karro har fotat (äntligen, fatta vad jag har längtat!). Vi hade inget egentligt tema för den här gången, men det blev badkars-bilder. Jag lägger bara ut dem som jag har lekt lite med i Photoshop. Jag är inte bra på det, så kom inte och klaga. Men, jag blev relativt nöjd ändå med redigeringen.
Bilderna i sig är jag skit nöjd med!
Nu ska jag iaf lägga upp bilderna, sen ska jag nog städa toaletten -____- och duscha. Senare kommer kanske Ingrid över, då blir det nog att glo film och snacka, det var jätte längesedan jag träffade tjejen!
Och förövrigt, vilka av er bryr sig ärligt talat om "matkultur"? Vilka av er orkar hålla koll på varifrån pizza-sallad härstammar ifrån? Inte jag i alla fall.
där hade vi tre av bilderna :)

Kommentarer
Postat av: M

Bra jobbat.... värsta fotografen! =)

2010-01-24 @ 10:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0