Try to breathe with a broken heart.

Ska snart till Tumba med Emma, Karro och Linnea. Visst fan. Måste smsa dem först. Eheh.
Har pluggat lite till SO-provet idag också. Blev förvånad när jag hade mina böcker i väskan. Jag lade nog i dem i Måndags. Men när det händer tragiska saker så blir man lätt förvirrad.

Här är en låt som ni nästan måste lyssna på!
Olyckligtvis kan jag inte lägga in en video med låten i. Eftersom att den inte existerar på Youtube.
Låten är gjord av ett band som heter Turn, och kommer ifrån Irland. Ni som har sett filmen Boy Eats Girl känner antagligen igen den. (det är låten när han hänger sig)
(David Leon, som spelar Nathan)
Aja, här är länken till låten, och jag rekommenderar er verkligen att lyssna!

Turn

Lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0