Komiskt

Alldeles nyss ringde det en tjej ifrån Norstats och gjorde någon marknadsundersökning och ville tala med den person som var över 15 och fyllde år närmast i hushållet. And guess what, thats me!
Så jag ba "hmm... Och det är inget flum med det här va? Som gör att jag måste betala massa sen?" hon sa nej.
Och då accepterade jag det hon sa, och svarade på lite frågor. 
Det slutade med att jag ska bli medlem på Panel.se, deras hemsida. Och då kommer de skicka marknadsundersökningar till mig via mejl. Som jag får välja att svara på. Och om jag svarar så kommer dem ersätta mig. Så om jag får ett visst antal poäng, så kan jag antingen välja att skänka min summa till valfri välgörenhets organistation. Eller få pengarna i presentkort. 
Så, jag måste snart kolla min mejl. Så att jag kan registrera mig! 
Hihi, Lou får vara med på marknadsundersökningar :D

Kommentarer
Postat av: kim

är typ också med sånna där marknadsundersökningar...man får skit lite för de asså. typ 0,50öre per grej? eller nja typ 10kr

2010-02-18 @ 18:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0