Idag :)

För en stund sedan kom jag hem ifrån stallet.
Det var helt otroligt att rida igen efter ett år. Och det gick faktiskt relativt bra!
Jag fick en häst som hette Oliver, en surig sak i spiltan, sen blev han hur trevlig som helst! (kan iofs ha berott på att jag mutade honom med morot när jag tränsade). Men han var stark! Riktigt stark. Och efter galoppen blev han otroligt pigg. Men jag gillade honom!
Julia tog lite bilder, så jag kanske lägger upp dem här senare! :)

det där är hästen jag red, oliver.
(bilden är tagen ifrån Sundbys-hemsida)

Nu ska jag nog lägga mig i badet. För att mjuka upp musklerna :)

Kommentarer
Postat av: felli

söt häst :')

2010-03-05 @ 00:05:22
URL: http://felliofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0