Statistik och kända bloggar.

Det här med statistik är relativt underhållande egentligen. Jag har inget behov av att ha den bästa statistiken, som antagligen vissa har. 
Jag vill inte ha en blogg som är lika stor som kissies. Varför inte? Kanske ni undrar då. 

Och varför jag inte vill ha en stor blogg, varför jag inte bryr mig om statistik egentligen. Det är för att när man har en stor blogg väntar sig folk antagligen att man ska göra vissa saker, och inte göra andra saker. 
Och jag gillar inte att göra som folk tycker att jag ska. 
Jag gillar inte att följa mode, och jag gillar inte att bete mig som, b.la. Dessie gör.
Därför vill jag inte ha en stor blogg. 
För jag antar att om jag skulle ha det, då skulle folk inte vilja se mig osminkad, i pappas alldeles för stora mjukisbycor.
Och så skulle folk antagligen vilja se mig på en massa olika fester, där jag super mig själv bortom all sans och allt vett. 
Jag är inte en sådan person.
Därför skulle jag antagligen inte klara av att hantera en större blogg, en känd blogg. 

Men visst, om jag nu, mot all förmodan. Skulle få en känd blogg. 
Då skulle jag antagligen köra på som nu. 
Och sen fick alla tycka vad de ville. Det är i alla fall inte något som jag har problem med, att folk tycker som de vill.
Förövrigt har jag ett måtto. Och jag kanske är lite emot mig själv, i och med allt jag har skrivit nu. Men, ändå. 
Mitt måtto lyder: 
Man ska aldrig säga aldrig.

Därför säger jag inte att jag ALDRIG kommer att bli som Kissie, Dessie och Paow m.fl. Utan jag säger att jag inte är en sådan människa.
Sen att det nästan är samma sak... 
Det är en annan femma.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejhej , har frågestund på bloggen . Kika gärna in och ställ en fråga :) . Kram

2010-04-11 @ 20:01:22
URL: http://nannazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0