Skola....!

Åh det är så jobbigt. 
Nästa vecka har vi framför allt nationella i matematik, yippie. Matematik som alltid har varit mitt starkaste ämne, inte.
Men inte nog med den stressfaktorn. 
Vi ska göra en arbetsbeskrivning i slöjden också. Och jag ska skriva om en brevlåda, som jag gjorde för ett år sen! 

Yippie, verkligen! 
Speciellt när man INTE har tillgång till ett ordentligt dokument-program, eller vad man nu ska kalla det, som word t.ex. 

Så... Jag ska nog börja kolla lite på det. I fucking wordpad. 
Världens sämsta jävla program. 

Aja, lets do this motherfucker. 

Jag SKA ha MVG i slöjd. I år igen. 

Och för er som tror att jag är en sådan där syslöjds-flicka har fel! 
Jag gillar trä/metall slöjd. Mycket roligare arbete.
Puss :)

Kommentarer
Postat av: MESTELSAH

Tjenamors! har du en bra kväll? :D

2010-04-10 @ 20:14:52
URL: http://mestelsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0