Sjuk, typ.

Det är så underbart att vara sjuk när man har veckan från helvetet i skolan. 
Och det gör det ännu mer underbart att vara sjuk, och tvingas vara hemma, när man HATAR att vara borta ifrån skolan, bara för att man får halvt panik då. 
Det är jävligt underbart! Verkligen!
Men att man har en dum hund hemma, det gör saken lite roligare. Fast nu ligger hon och naggar sig... -______-
Men, jag kommer plugga iaf! För jag lyckades övertala min bror om att han skulle ta med sig min samhälle-bok hem. Så att jag kan plugga inför so-provet imorgon. 
Wiihii.
Ha en bra dag. Utan mig, alla små töntar <3

Kommentarer
Postat av: Janni

wihihi söt blogg :3

2010-04-14 @ 15:24:20
URL: http://janniftamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0