Pannkaka

Snart, exakt... Snart. 
Så ska jag steka mina underbara pannkakor <3 
Jag älskar pannkakor, det är så gott! Och så härligt att äta. 
Man behöver liksom inte tugga! :o 

It's totally wonderful!

Vi gjorde tyska nationellt prov idag, jag VET! Man ska egentligen inte ens ha det när man går i nian!

Men det blir lätt så när man har en lärare som äter små barn som oss till frukost...
Och då har vi liksom ingenting att säga till om, för det skulle bli typ såhär: 

"Man ska egentligen inte göra nationellt prov i B-språk när man går i nian... Det kommer för första gången i gymnasiet...."
"VAD SÄGER DUUUUUUU?!?!?!?!?!!!!! JAG SKA ÄÄÄÄÄTAAAAA DIIIIIIIIIIIG!!!!!!!! RAAARRRWWWWWWWWWWWWWW"
Typ.
Så, det är INTE att leka med direkt.
Om man inte uppskattar att bli uppäten av en galen svensk som snackar tyska...
Provet gick i alla fall ut på att skriva om "meinen Freizeit"
Jag skrev typ "jag har ingen fritid. Punkt".
Sen blev jag attackerad av en galen humla idag också, som hade bestämt sig för att döda mig! 
Jag blev rädd... 
BUT! I survived...
Snart måste jag börja skriva min deckare också.
Jag vill lägga ut det jag skriver här!
Så att jag äntligen börjar uppdatera kategorin med mina berättelser.
Men... Jag har inte haft lust att skriva på ett BRA tag nu...
Så, jaja.

Men med solen och värmen kommer inspirationen vet ni ;)
Nä, nu måste jag nog gå och steka mina UUUUNDEEERBAAAARAAAA pannkakor. 

Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0