I love it (8)

Idag har vi gjort bra saker! :)

Först åkte vi till Jysk, och kollade på sängar, vilket slutade med att mamma "paxade" två 1,20 sängar till mig och Oliver.
Dem var sköna, dock kunde dem ha varit liiiiiite hårdare. Men sådant kan man fixa med bäddmadrass, tror jag.
Annars är det bara att vänja sig.

Så förhoppningsvis får jag en ny säng nästa vecka. Vilket kommer bli awesome. Efter typ... Fyra år i en jävla bäddsoffa -_______-'
Min rygg, eller kropp överhuvudtaget, hatar den. Vaknar alltid och är öm lite överallt.
Inte kul kan jag ju avslöja.

Efter det så gick vi till Sportex, där Oliver skulle kolla på en ny cykel, då hans cykel blev stulen.
I cykelrummet, där den var låst. Patetiskt. Speciellt då det är någon som bor där vi bor som har snott den. Eftersom man behöver en såndär "bricka" för att komma in i cykelrummet. Jävla idiot säger jag bara.

När vi kom ut hade han hittat en cykel, och jag och mamma hittade varsitt par träningsskor. Awesome!
Nu kan jag träna i ett par hela skor.

Efter det gick vi till Rusta (åh, är det bara jag som älskar den affären? Samt ÖB. HAHA!) där köpte mamma en el-grill, som vi ska ha på balkongen. En sån där roller, för jag ska måla om mitt skrivbord snart, svart!
Sen köpte vi balsam också.
Och choklad <3

Efter DET, så drog vi in till Söder, där jag köpte min avslutningsklänning <3<3<3
Hihi, den kostar egentligen 1000 spänn, men! Vi fick den för 500 (a)

Ohyes!
Nu behöver jag bara
Skor
Örhängen
och en cardigan till det!
Sen är jag fit for fight! Ohyes.

Sen åt vi på McDonalds (USCH!) och åkte till El-giganten. Mammas kille skulle kolla på en laptop, men blev dock riktigt besviken.
Och jag kollade på dator väskor. Och det blev samma där, besvikelse.
Jag menar, alla ser ut som fula klumpar? Och de som var rosa... Usch.
Den rosa färgen var samma som när man äter något rött och spyr upp det igen.

Fräsch färg!

Nu sitter jag och lyssnar på Blowsight framför mammas killes dotters dator... Hmm..
Är det elakt att ladda ner spotify till någon annans dator?... (a)

Höhö, nejdå.

Iaf.

Det är den klänningen, fast i grönt! :)

 

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är såå snygg! Ge mig

din snygghet NU MALOUE :P haha

2010-04-25 @ 13:01:04
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0