50'tals klänningar <3

Nu börjar det bli dags att på allvar leta reda på en klänning till avslutningen. Visserligen så är det ju ca två månader kvar. 
Menmen... Eftersom att jag bara vet ungefär vad jag vill ha så är det bättre att springa runt och leta lite. 

Det kommer antagligen att föra mig till Sivletto i veckan. För att kolla efter vackra 50'tals klänningar. Och kolla runt lite där. 
Kollar förövrigt deras hemsida nu. Helt underbara saker har dem där. På riktigt. 
Aja, snart bär det av till Huddinge för mig. 
Ska träna! Wiihooo.
Nu ska man skaffa värsta kroppen inför sommaren! Hihi. 
Sen att jag vill bli lite brun också... Aja, det är fint att vara blek också :)
Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://justiice.blogg.se/

Checka in dagens fråga!

2010-04-07 @ 11:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0