Update since last

Mojskorv, det kan vi inleda detta inlägg med.
Sedan sist har jag:

  • Flyttat
  • Piercat naveln
  • Kollat tre filmer i rad med Elin, vilka var This is England, 17 again och 100 girls.
  • Möblerat om hos pappa
  • Rensat lite i källaren och plockat med mig lite gamla och balla LP-skivor

Yes. Och nu ska jag typ plocka bort lite kartonger i mitt nya rum, mamma tjatar -____-
Sen ska jag nog dränka min navel i alsolsprit, börjar nog få en infektion i navlen, yummie :)

Ni får ha det så bra :) puss <3


Kommentarer
Postat av: amanda

har du redan fått en infektion?

Det va inte bra tjejen. Jag sa ju att du inte skulle ta hål i naveln,för att det blir infektion lätt , men aja .Du är ju glad för det :D

och jag med :D:P

2009-10-12 @ 20:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0