Stugsittare

Jag har inte varit ute på två dagar. Jag lovade Kim att jag skulle träffa honom i lördags. Men då lekte min pappa general, och tvingade oss att möblera om och städa hela lägenheten.
Då sa jag att jag kanske kunde träffa honom på söndagen. Men nej, då tvättade jag hela dagen istället. Och idag, när jag inte har något för mig. 
Då mår jag inte så bra, och det känns som om jag har feber. 

VAD ÄR DET HÄR?!

Sen att jag kommer att få min mens idag också. Det gör ju inte att det känns bättre heller. Det gynnar inte direkt min tillvaro. Hatar att vänta på mens -____-
Saken är den, jag skiter fullständigt i att jag mår dåligt. Jag SKA träffa min pojkvän idag. 
Har inte träffat honom på mer än en vecka. 

Nu ska jag fortsätta fixa mig och försöka komma iväg idag.
Puss hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0