19.59

Idag var det KI-dag, det var allmänt intressant, vi fick vara där max 45 min, jag var där 50... Men vadå? Det var kul hos tandläkarna :) Kollade på Elins tänder med en rolig liten kamera som jag stoppa in i munnen på henne (a)

Så fick jag beröm för att jag är bra på att borsta tänderna...? Haha.
Och jag lovar er, Ignorance is my best friend. Ja. 
Eeehh... Vad mer finns det att säga? 
JO JUST DET! Jag är smart (om man inte har pengar att glänsa med, som vissa fjortisbloggar. Så får man glänsa med intellekt.)
Ni vet ju att blogg.se länkar till de mest. aktiva, besökta bloggar osv. De borde länka små-bloggar också, som kanske inte uppdaterar lika ofta som de större. 
Och kanske ha en kategori "minst besökta bloggar" och "minst aktiva bloggar" eller något. 
För även om de uppdaterar sällan (vi kan ta mig som exempel) så kanske de verkligen gillar att blogga? Och vill ha uppskattning för det de faktiskt gör. Men de vill skriva om relevanta saker, eller okej. Åtminstonde mer relevanta saker än vad de åt för middag, och vad de har köpt för nytt linne. Eller skriva hat-inlägg till folk man blogg-fightas med. 
Om man hade kunnat bugga någons data så att personen bakom skärmen dog. Då skulle vi ha problem, med tanke på alla patetiska blogg-krig därute. Fan, skulle ju bli värsta World War Three.
Tur att min fantasi är lite väl välutvecklad :)

Aja, puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0