Vart sitter felet?

Om man känner sig ful, äcklig och tjock. Då borde man ju förslagsvis gå ut och gå, eller nåt annat i den stilen..?
Men om man vill göra det, men inte ORKAR! För att man är för lat.
Vill man då egentligen gå ner i vikt, eller är det bara ett sätt för att få uppmärksamhet?

Jag vet inte, därför tänker jag göra en djup undersökning av mina egna viljor för att försöka komma fram till svaret.

Men en sak är säker, jag behöver få bättre kondition. Men jag orkar inte förbättra den heller (a)
Får önska mig gymkort eller liknande i födelsedags present i mars, då fyller jag ju trots allt 16, och får därför träna på gym!

Nå, detta inlägg riktar jag inte bara åt mig själv. Och inte heller bara åt vissa/alla andra.
Utan jag riktar det åt den som känner sig träffad (vilket inkluderar mig).
Och varför jag skrev detta, istället för att påstå att jag är perfekt, och jag är smalast osv. Är för att jag inte anser att man ska sätta sig själv på en pedistal och verkligen anta att alla älskar en.
Det är en sak om man skämtar om att alla gör det. Vilket jag kan göra ibland.
Men om man gör som somliga bloggerskor (jag behöver nog inte nämna några namn....) så blir det patetiskt. Att avsluta varenda video-inlägg med "I know you love me" och liknande, då sätter man sig själv på en pedistal, och det ÄR patetiskt.

Sen att också skryta om hur mycket pengar man har, t.ex "jag är Sveriges rikaste 15-åring". Det är också patetiskt och man sätter sig själv på en pedistal.

Nu har jag iallafall fått klaga lite. Puss...

Kommentarer
Postat av: Chricke

Du e inte tjock, ful ELLER äckling(?) så varför säga de? du tror nog att ja bara säger så för att lixom peppa dej eller nåt, men så e de inte, Maloue Rydegård... så e de inte..

2009-11-20 @ 15:34:30
Postat av: kim Hegethorn Ketsanoi

du är inte ful eller något negativt! du är verkligen inte det. <3

2009-11-20 @ 19:20:24
Postat av: matilda

fan va söt du är! vad gillar du för musik?

2009-11-20 @ 20:47:01
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: göran svensson

nej assåw duuew eää verkligenverkligen inte det.. du är analtjättesöt.

2011-03-30 @ 17:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0