!!!!!!!

Seriöst!
Jag har typ sämta statistiken like, ever! Inte för att jag vill bli nästa Kisse... (eller, egentligen skulle jag inte ha någon emot att vara "känd". Men jag vet inte om jag vill vara känd för att provocera och vara allmänt korkad, samt vara über blonderad med FETASTE utväxten, som dessutom är typ... GRÅ?!)
Visst, om man har som henne.. Typ vitt hår. Och man är vanligt blond (ni vet färgen som ofta brukar kallas för "råttfärgad") så kan det vara så att när man får lite utväxt så ser den lite grå ut. (Fast hon är ju inte "vanligt blond" hon är ju trots allt brunett IRL...)
Men ändå. Hennes hår är INTE fint.

Det där var bara en liten parallell, men ändå.
Vad ska man göra för att åtminstonde få 50 läsare? Lägga ut naken bilder? :o
Men sure.. Ska bara ta bilderna först. Fast oj, min kamera är på lagning -_____-

Nej, naken bilder och att provocera folk är något som är vidrigt, och redan gjort. Så det ska man inte göra.
Man skulle ju kunna göra en blogg som bara handlar om att vara cynisk och hata allt och alla, men vänta. Det är OCKSÅ gjort:
Vardagsgalningen

Så det är redan upptaget, och så är inte jag en sådan person som gillar att hata allt och alla.

Hmm... Herregud, anyway....

Jag ska försöka komma på hur fan man lägger upp en videoblogg, och sen ska ni få se hur Chricke dansar. :)

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Har lite blonda slingor, men i stort sett.

2009-11-12 @ 22:20:37
URL: http://iamhedvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0